ENITEN KYSYTTYJÄ VALMENNUSPROSESSEJA

Johto- /ohjausryhmän työskentely

  • tarvittaessa anonyymikysely johtoryhmän työskentelystä
  • johtoryhmän tarkoitus
  • palaverien ja yhteistyön tehostaminen
  • sitoutuminen johtoryhmän päätöksiin
  • yhtenäinen johtamiskulttuuri

Johtaminen (esihenkilötaidot, tiiminvetäjän taidot)

  • tarvittaessa anonyymikysely johtamistaidosta
  • itsetuntemus, vuorovaikutus-, yhteistyö- ja vaikuttamisen taidot
  • tavoitteellinen ajattelu ja strategiat käytäntöön
  • tilanteiden ennakointi ja muutosten johtaminen
  • kehityskeskustelut, tavoitevartti, dynaaminen vuorovaikutus
  • työhyvinvoinnin ja työn ilon ylläpitäminen
  • itseohjautuvuuden lisääminen

Tiimityöskentely

  • sisältää vastaavia aihealueita kuin johtoryhmätyöskentelyssä ja johtamistaidossa räätälöitynä tiimin tilanteeseen, tiimin ja organisaation tarpeisiin tavoitteena itseohjautuvuus
  • allianssi
  • projektityöskentely
  • prosessit – kerralla oikein
  • organisaatiomuutos

Fasilitaattori

  • fasilitointi on asiakkaan toimintatapojen kehittämisen ja kehittymisen ohjaaminen yhdessä johdon ja henkilöstön kanssa
  • jokainen prosessi räätälöidään asetettujen tavoitteiden ja tarpeen pohjalta, hyviä tuloksia tuottava malli:
    • anonyymikysely kokonaisuudesta, henkilöstön todellisista näkemyksistä ja kehittämisehdotuksista
    • ryhmäkohtaiset valmennukset, joissa määritellään henkilöstön kannalta tärkeimmät kehittämisalueet
    • palaute johdolle / ryhmän esihenkilölle ja tärkeimpien kehittämisalueiden valinta, joilla on suurin vaikutus työhyvinvointiin ja tuloksellisuuteen
    • ryhmäkohtaiset valmennukset, joissa henkilöstö kytketään mukaan toiminnan kehittämiseen ja joissa lisätään henkilöstön yhteistyötä, itseohjautuvuutta ja ongelmanratkaisutaitoja
    • palaute johdolle / ryhmän esihenkilölle

Ihmisten erilaisuus ja vaikuttamisen taito

  • itsetuntemus ja itsensä kehittäminen (osaaminen, persoonallisuus, itseluottamus)
  • erilaisten ihmisten johtaminen ja ohjaaminen
  • erilaisuus ja henkilökemia tiimityöskentelyssä
  • erilaisten asiakkaitten oikea palveleminen
  • miten erilaisille asiakkaille myydään, mitä korostetaan ja mitä vältetäään

Vastaa

Sähköpostiosoitettasi ei julkaista. Pakolliset kentät on merkitty *