Ihmistyypit käytännössä

Ihminen on parhaimmillaan ja antaa parastaan, kun hän voi olla oma itsensä ja häntä kohdellaan sellaisena kuin hän on. Videossa kerrotaan verkkokoulutuksesta, jossa opit todellista itse- ja ihmistuntemusta. Saat käytännön keinoja miten erityyppisten ihmisten kanssa toimitaan ja miten heihin vaikutetaan. Tunnistatko itsesi? Vastaa kysymyksiin ja katso tulosta    https://www.egoswot.com

Palaute kurssista: ”Vaikka ihmisten erilaisuudesta ja persoonallisuustyypeistä on paljon erilaisia ​​​​​​​​​​teoksia, tämä oli erittäin mukaansatempaava kurssi ja tarjosi ratkaisuja moniin arkipäivän tilanteisiin. Tärkeä sanoma välittyi: ei ole oikeita tai vääriä ihmistyyppejä. Kaikilla on omat vahvuudet (strengths) ja heikkoutensa (weaknesses). Liian voimakkaina ominaisuudet kääntyvät heikkouksiksi ja uhkiksi (threats). Ihmisten erilaisuutta kannattaa hyödyntää ja nähdä ominaisuudet positiivisuuden ja mahdollisuuksien (opportunities) kautta.”


KATSO TÄSTÄ ILMAINEN ALOITUSJAKSO ihmisten erilaisuudesta.

Tilaa koko verkkokurssi tai osia siitä [email protected]

Jos haluat tilata kurssin useammalle saat sen erkoishintaan. Lähetä sähköpostiin [email protected] henkilöiden lukumäärä ja pyydä tarjous.


Kurssi koostuu aloitusjaksosta ja kahdeksasta 11-16 minuutin jaksosta, jotka voit katsoa silloin kuin itselle parhaiten sopii.

  1. EgoSwot tuloksia
    Opit tulkitsemaan minäkuva-arvion tuloksia.

  2. Tunnista erilaisuus
    Opit tunnistamaan erilaiset ihmistyypit käytännössä ja miten heihin vaikutetaan.

  3. Henkilökemia
    Opit ymmärtämään miten henkilökemia toimii ihmissuhteissa ja yhteistyössä.

  4. Palautteiden antaminen
    Opit antamaan positiiviset ja korjaavat palautteet eri ihmistyypeille kannustavasti.

  5. Palautteiden vastaanottaminen
    Saat kokemuksen miltä tuntuu, kun korjaava palaute annetaan sinulle ammatillisesti asiapohjalta.

  6. Johtaminen ja motivaatio
    Opit johtamaan, ohjaamaan ja kannustamaan erityyppisiä ihmisiä ja tunnistamaan työhalun taustalla olevat motivaatiotekijät.

  7. Myynti ja asiakaspalvelu
    Opit tunnistamaan erilaiset asiakastyypit, miten heille myydään ja miten heitä palvellaan.

  8. Parisuhde
    Saat vinkkejä miten hankalat henkilökemiatilanteet näkyvät parisuhteissa, miten niihin kannattaa suhtautua ja miten niitä voi ratkaista.

Katso palautteita